MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete

PDF
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 2
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 3
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 4
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 5
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 6
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 7
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 8
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 9
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 10
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 11
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 12
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 13
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 14
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 15
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 16
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 17
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 18
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 19
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 20
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 21
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 22
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 23
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 24
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 25
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 26
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 27
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 28
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 29
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 30
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 31
MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete imagen 32
¿Le interesa el anuncio?
1/32
PDF
26.950 €
Contacte con el vendedor
Marca:  MAN
Tipo:  volquete
Año de fabricación:  2008
Primera matriculación:  2008-02-06
Kilometraje:  503820 km
Capacidad de carga:  21730 kg
Peso neto:  13270 kg
Peso bruto:  35000 kg
Ubicación:  Países Bajos Meerkerk
Fecha de publicación:  más de 1 mes
Id. de stock del vendedor:  MA049898
Carrocería
Enganche de remolque: 
Motor
Combustible:  diésel
Número de cilindros:  6
Caja de cambios
Tipo:  automático
Ejes
Ejes:  4
Configuración del eje:  8x4
Suspensión:  resorte/neumática
Ruedas gemelas: 
Primer eje:  315/80 R 22.5, frenos - disco
Segundo eje:  315/80 R 22.5, frenos - disco
Tercer eje:  315/80 R 22.5, frenos - disco
Cuarto eje:  385/65 R 22.5, frenos - disco
Frenos
ABS: 
Freno de motor: 
Retardador: 
Cabina
Aire acondicionado: 
Control de crucero: 
Radio de coche:  CD
Control de crucero (tempomat): 
Elevalunas electrico: 
Espejos regulables electrónicamente: 
Cierre centralizado: 
Luces antiniebla: 
Equipo adicional
PTO: 
Estado
Estado:  usados
Información adicional
Color:  rojo

Información adicional — MAN TGA 35.400 8X4 INTARDER - ASPHALT TIPPER volquete

Español
- Алуминиев горивен резервоар
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Съединение
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo centralizado a distancia
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Cabina: día
Ámbito de aplicación: Construcción
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Bomba: Sí
Volquete: Trasera
Daños: ninguno
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Robustní motorová brzda
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Verwendungszweck: Bauwesen

Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Pumpe: Ja
Kipper: Hinten

Zustand
Schäden: keines

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Radek Borek, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kobling
- Kraftig motorbremse

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Anvendelsesområde: Konstruktion
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Pumpe: Ja
Tiplad: Tilbage
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

General information
Cab: day
Field of application: Construction

Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: single reduction
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Pump: Yes
Tipper: Back

Condition
Damages: none

Additional information
Please contact Rene Jerphanion or Radek Borek for more information
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Liitäntä
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Verrouillage centralisé à distance

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Domaine d'application: Construction
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Pompe: Oui
Kipper: Arrière
Dommages: aucun
- Aluminijski spremnik goriva
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Nagy teljesítményű motorfék
- Távirányításos központi zár
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Vangmuil
- Versterkte motorrem

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag
Toepassingsgebied: Bouw

Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Pomp: Ja
Kipper: Achter

Staat
Schade: schadevrij

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Radek Borek
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Kobling
- Kraftig motorbrems
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Pilot do zamka centralnego
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Obszar zastosowania: Budownictwo

Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Pompa: Tak
Wywrotka: Tył

Stan
Uszkodzenia: brak

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Radek Borek
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Cabina: dia
Campo de aplicação: Construção
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Bomba: Sim
Camião basculante: Retroceder
Danos: nenhum
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Închidere centralizată de la distanță
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Область применения: Строительство
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Насос: Да
Самосвал: Сзади
Свяжитесь с Radek Borek для получения дополнительной информации
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Kaplin
- Uzaktan merkezi kilitleme
Importante
Esta oferta es de carácter informativo. Para obtener más detalles, póngase en contacto con el vendedor.
Consejos de compra
Consejos de seguridad
¿Vende vehículos o maquinaria?
¡Hagalo con nosotros!
Reseñas
4.4
Volquetes MAN
Ver 10 reseñas

Anuncios similares